If the sky Will fall

Vilken dag! Först va Julin patricia Amanda Anton & Cec här, mys pys! Lekte med barnen & snacka massa skit! Grattis på födelsedagen föresten pattiiiisch! :)

Sen blev det försök till att natta min lilla stumpa men det Gick inget vidare faktiskt .. Hon fick hög feber igen och vägrade att somna trots att hon var trött & skrek mestadels av tiden! Tillslut somnade hon sittandes men det varade tyvärr bara i tio minuter sen var vi igång igen!

För er som är föräldrar, ni kanske vet känslan när barnet är ÖVERTRÖTT, istället för bara trött? Det är så frustrerande.. Inte för att klaga, det ingår ju självklart i föräldrarskapet att ha sånna dagar också, men det känns som om man inte hinner med någonting, utan all tid ska ägnas åt att försöka trösta ett otröstligt barn som vägrar allt, precis allt. Kände mig dålig, allt kändes hopplöst & i de stunderna så är jag själv nära gråt. Vill inte, kan inte, orkar inte! Kan det vara fler tänder på gång? Jag vet inte.. Det är svullet där uppe men inget tecken på några tänder. Ska det få lika fort som förra gången, att de två ska komma samtidigt utan något tecken alls? Jag vet inte ..

Det känns alltid extra skönt sen när Filip kommer hem, som en avlastning, så man får någonting annat att focussera sig på och inte behöver sitta i det hela hela tiden! Spagetti med köttfärsås stod på bordet idag, & sen kom mamma & lillasyster förbi en sväng. Då blev Haley plötsligt jätte glad & skulle charma, som vanligt! Hon kröp, åla sig, dansa, och skrattade, allt för att visa sig från sin bästa sida ;) nu har precis Filip nattat fisen och vi ligger i soffan & tar det lugnt! Jag är en trött mamma idag, minst sagt! Jag ska nog somna i tid för att vara redo inför vad natten har att bjuda på. Nätterna brukar vara från & till, men de brukar i regel se ut som dagarna. En gnällig dag brukar alltså resultera i en gnällig natt, så vi får se om jag har rätt!

Imorgon blir det skogen med min gamle far! Han är ledig på torsdagar & det var tusen år sen vi träffades sist känns det som! Får se om han glömt bort att vi skulle till skogen eller om han minns det hihi! ;) hoppas ni får en trevlig kväll på er! Nu ska jag mysa ner mig hos älskling & chilla som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback