Fråga om BVC

Fick en fråga om BVC om vikt och längd. Exakta mått var att hon vägde 8110 och hon var 74,5 lång!
Nej, vi skulle inte göra om testerna, utan doktorn frågade mig ifall hon brukar ta saker osv, & de litar nog på att man är ärlig. Men tjänar ju inget på att ljuga om sådant, då det kan vara något fel ifall de inte kan.. Haley brukar äta själv med händerna, hon snor åt sig allt hon kan få tag i osv, så därför blev jag så chockad, så stum, när hon gjorde såhär..

Idag var för överigt Filip blivit magsjuk, han kommer hem från jobb & då skiter lillan också ner sig tusen gånger och får feber.. Så jävla typiskt !:-( är verkligen en trött mamma ny, allt gråt, skrik, ja det är hemskt att säga det men nu när hon somnade för natten vid sju blev jag helt avslappnad, lycklig! Inte för jag vill slippa henne, men för jag vet att hon sover gott och allt skrik & kläng gör en helt galen tillslut!:-( jag är så orolig så jag får ont i magen, vill ju inte att hon ska må dåligt!:-( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback