BVC

Det gick mindre bra på BVC kontrollen. Lillan skrek som, ja? Det går inte att beskriva! Hon va febrig & inte alla pigg på att någon annan skulle röra henne. Man ska ge bebisen två klossar som de ska slå hopa mot varandra, men Haley puttade bort dem. De ska ta en kloss från ens hand, det vägrade hon också! Till sist höll de ett snöre med en liten plopp på längst ner, liten som typ en popcorns kärna, den skulle de greppa med "pincett greppet" och den sket hon också i. Hon var totalt galen, jag kände inte igen henne, hon bara grät & tårarna spritade och hon skakade i hela kroppen! :'( de tyckte inte alls hon såg kry ut & därför skickades vi till byggnaden bredvid till labbet.

Väl på labbet skulle de ta hals prov och de va ju klart inte alls så ippskattat. De skulle sedan koppla en kiss påse på henne för att få urin men eftersom att Haley kissar själv på toalett & potta så gjorde vi så istället, & fångade upp det. Nu är proverna skickade på odling & svaret är kommet inom tio dagar. Det ör frågan om dethär viruset.. Vad heter det nu? Åhhhhhh.... Ja, jag kommer inte på det nu bara för det för jag är helt slut i huvudet. Rs? Så heter set nog. Rs-viruset.

Idag har dock lillan mått bra & ingen feber har hon haft! Så hoppas det håller i sig nu. Jag har som sagt inte bloggat så mycket för att en sjuk bebis kräver så Mycket tid & uppmärksamhet. <3 oh Gud ja, lägenheten! Jag får fota med mobilen för mitt sånt minneskort till kameran har gått sönder :/ ska försöka fixa det imorgon!<3 men ja.. Det är ju inte klart hör, men kan fota lite ändå :)

Mitt huvud är slut så ni får en bild på mig HIR jag känner mig just nu! Godnatt fina ni!!!<3 haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback