Underbart

Klockan är lite över tio, jag ligger kvar i sängen. Haley vaknade nyss. Ska försöka ta mig upp nu, har så sjukligt ont i ryggen, tror ett anfall är påväg nu igen.

Behöver absolut duscha, behöver äta. Älsklingen kom inte hem förens tre inatt typ så han sover som en klubbad, vill inte gå upp.

Haley är helt Genomförkyld, förstår inte hur hon lyckas alltså! Inatt skulle hon harkla sig & fick slem ivägen så hon fick panik med andningen, jag vaknade direkt och stod upp i sängen, bokstavligen! Böjde fram henne och slog henne i ryggen. För er som inte vet så har jag galet mycket panik för att sätta i halsen med små barn. Min lilla syster gjorde det för några år sedan når jag passade henne och mon okunskap gjorde att hon nästan dog. Så ja, det är ett stort orosmoment för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback