Njuren jobbar på

Nu jobbar njuren på för att få ut allt skit, ont gör det! Blöder som tusan och får använda gigantiska bindor, eller ja, kallar det hellre blöjor! Har varit på BVC idag med lilla Haley, farfar till Haley följde med, hatar att ta dom satans plågande sprutorna, jag började gråta! :( men nu är det också gjort, så nästa är när hon är ett år tror jag! Har även kunnat upp och plockat undan lite, fått hjälp av amanda också, skönt som tusan!

Nu ska jag ta en tablett och försöka vila mig lite, har ganska ont i njuren för tillfälligt, men snart är det över! <3

Här har ni bild på mina vackra gigantiska bindor som måste användas för tillfälligt, haha!


Kommentarer
Postat av: Sahar

Du är stark❤

2012-10-23 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback