Home

Jag är hemma igen, insåg att det var ett th sedan jag uppdaterade bloggen! Det blev väldigt jobbigt på sjukhuset de sista dagarna så jag struntade i att skriva, mindes inte vad jag skrev ändå för jag hade värsta starka medicinerna i mig så.. Läskigt Som fan och ni tror mig säkert inte, men Jag minns inte ens vad jag pratat med vissa i telefon om, eller vad jag skrivit, efter jag fick injektionerna. På sjukhuset sa dem att det var väldigt stark medicin, & för mon kropp var det dunder kur, jag borde ha sommar på studs men det gjorde jag Inte, jag var envis! Skulle vara uppe, skulle skriva, skulle vara lycklig när jag väl kunde vara lycklig, när det inte gjorde ont mer.

Jag ska försöka natta om mitt lilla gryn nu, hon har precis ätit lite. Jobbigt att inte få bära henne, allt blir så svårt! Men jag har en hjälpreda ute på min soffa, henne kan jag pressentera imorgon! Hon aka hjälpa mig under dagen imorgon & resten av veckan är Filip hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback