Har bestämt mig

Jag har bestämt mig för att inte blogga nu på ett litet tag. Jag mår väldigt dåligt, har ingenting med Haley eller Filip att göra, det har med alla mediciner & mitt mående att göra! Jag ska va en stark mamma, jag ska ta mig upp ur denna fruktansvärda tiden som varit med den ena saker efter den andra & bli gamla Sara igen! Behöver alla mina nära & kära för att må bra just nu, behöver koncentrera mig på MIG ett tag & bli normal & frisk igen! Men Hey, jag kommer tillbaka, det kan jag lova! Vet inte om det kommer ta några dagar eller någon vecka, men jag kommer tillbaka & ni vet mina läsare, jag älskar att skriva till er och dela med mig till er, & era kommentarer koller rakt in i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fokusera på att bli frisk och må bra! Måste vara en utmaning att vara sjuk och mamma! Men du fixar detta! Hoppas du återkommer när du mår bättre! kram

2012-10-24 @ 21:35:39
Postat av: Linnea

Krya på dig Sara! Hoppas du blir bättre nu snart! Och jag älskar din blogg <3

2012-10-24 @ 22:02:39
Postat av: Anonym

Det var tråkigt att höra att du ska ta ett uppehåll med bloggandet, men först och främst ska du ju må bra! Kämpa på Sara!

Kramar från en trogen läsare

2012-10-24 @ 23:11:31
Postat av: Jennie

Heey, du är STARK MAMMA!!! <3

2012-10-25 @ 00:00:30
URL: http://mackansflicka.blogg.se
Postat av: Anonym

Krya på dig. och jag förstår att det kanske känns bajs, men det är bara en period, du kommer klara detta galant. du har viljestyrkan!

2012-10-29 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback