Telefonen ..

Wow, telefonen har ringt i ett! Många som vill ha våran soffa som vi lagt ut på blocket idag. Imorgon kommer en kille & tittar på den, så får vi hoppas att han tar den då :-) så ett litet tag får vi vara utan soffa nu haha, men det gör ingenting, vi sitter inte för ofta i den ändå för tillfälligt. Nu ska jag börja byta ut lite möbler inför flytten, säljer av lite saker för vi ska ha en lite annan stil i nästa tänkte vi, eller jag, haha! Lika bra att köpa sånna stora saker nytt nu så slipper man böka det till nya lägenheten och sen byta ut det där..

Egentligen är det viktigaste golvet, det är nya golv men jag vill ha vitt golv :-) så vi får se :)

Aja, nu ikväll blev det en runda med amanda, skönt att snacka lite skit bara sådär! Älsklingen bytte till vinter däck sålänge, så nu är det också gjort, skönt!

Idag när jag skulle iväg & handla va Haley världens gladaste bebis, hur söt!!!!!?<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

hon ser ut som en docka! sockersött!

2012-11-27 @ 22:11:19
Postat av: Linnea

Hur kan man se så söt ut!? Gud, villken liten fin prinsessa :-)

2012-11-28 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback