Mitt blöjtips :)

Vad är skillnaden!? Det finns många!

Har först använt mig av pampers , när lillan var liten, men IKKE, de läckte. Fram till för ca två månader sedan har jag använt mig av libero, de funkade okej, men läckte också, & blev lixom "blöta" på utsidan, när Haley sovit en hel natt med samma blöja. Haley är den typen som gillar att sitta ner och bajsa, så när hon gjorde det kom det lixom upp över ryggen, läckte ut på kläderna osv..

Fick sedan ett tips ifrån Filips stora syster som haft samma problem & som hade testat Willys egna märke! Jag fick en blöja av henne för att testa om jag tillade dem, & GUD VA JAG ÄLSKADE DEM! Dessa blöjorna har större "vingar" på sidorna, ( kring låren ) vilket gör att de inte läcker. Dessutom går de högre upp på ryggen & magen så de täcker hur mycket hon än bajsar så hon slipper att förstöra kläderna. De luktar knappt ut, man får lukta ifall hon har bajsat, för dessa håller lixom stanken innuti, helt otroliga! De har sjukt bra tejp runt magen som inte släpper & sist men inte minst så är de sjukt billiga! Jag är så nöjd! Libero kostar mig 109:- på Ica för ett paket, dessa kostar 69:- på willys. Lägger in bild på själva paketet för de har en del olika, dessa är gröna med grodor på :-) om ni prövar, låt mig veta vad ni tyckte & ifall de passar just ert barn, jag är sååå nöjd man kan bli!<3


Kommentarer
Postat av: e.

Tusen tack för tipset =)

2012-11-21 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback