Kommer ett videoinlägg

Snart kommer det upp ett videoinlägg ifall vi lyckas, haha! Jag ser ut som CRAP & ska gå och lägga mig, men det bjuder jag på ;-) detta är mitt första så var lagom nervös, så hoppas ni inte hänger upp er på att jag säger typ Ehhmm och sånt, haha, kändes sjukt skumt att snacka med en telefon! Haha! Men men :)

Idag har vi varit på fotoshoot med Haley & Anton, stolta mammor till våra snygga bebisar, bilderna ska förhoppningsvis komma imorgon, så kanske det dyker upp någon då ;) Haley & Anton var så duktiga, & Anton försökte klä av min dotter, HAHA, fy, undra hur galen han kommer vara i tjejer när han blir stor :) aja, spelat piano har dem också gjort idag, & jag och Cec har fått oss en redig motionsrunda! Vi sprang med vars en vagn från pildamsparken till triangeln, alltså höga klackar på det också, för vi skulle hinna med tåg helvetet! Tror ni vi gjorde det? Nej! Haha, missa de med typ två jävla minuter! Aja! Sen kom farmor förbi nu ikväll hade handlat blöjor & servetter till Haley hon är för snäll :)

Imorgon tänkte jag lägga in ett tips, till er mammor :) ni som undrar om blöjor, vilka ska man ha? Vilka är bäst? Vilka har ni provat? Jag har svaret på vilken blöja som äger, i vått &'torrt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste väl ändå vara så att olika blöjor passar olika bra på olika barn. Vad som är bäst för/till haley är kanske inte bäst för ett annat barn. Annars skulle det nog inte finnas valmöjligheter i butikerna :)

2012-11-19 @ 21:17:30
Postat av: Johanna

Åh bara onödig kommentar ^^ klart det kan vara olika men några kanske är lite bättre ändå. Berätta :D

2012-11-20 @ 08:23:56
Postat av: e.

Rätt komiskt att du som kommenterar är anonym... ! Och troligtvis har du inga barn iheller. För hade du haft det hade du uppskattat tips ifrån någon annan mamma. Eller en mamma hade inte varit så omogen och kommenterat på det viset!

2012-11-20 @ 09:05:40
Postat av: Natali

Jag vill gärna höra om blöjtipset. Har provat olika men alls tycks läcka :/

2012-11-20 @ 09:35:54
URL: http://nathalis.blogg.se
Postat av: Anonym

Valmöjligheten i butiken har att göra med att vi har en marknad där det är fritt tillträde för nya företag att etablera sig och tillverka samma produkt, olikheterna i produkterna finns då olika företag vill utmärka sin produkt för att priskonkurrens inte ska sänka priset på produkten till under marginalkostnaden. Därför kan samma produkt ha små skillnader så att företaget kan marknadsföra sin produkt som "bättre" och därmed undvika prissänkingar. Därför tror jag inte ett dugg på att det kan vara så olika från barn till barn vilka blöjor som passar. Förr i tiden när det endast fanns få företag så gick det bra att alla barn använde samma sorts blöja då det inte fanns fler modeller. Vi är bara bortskämda nu med allt för många snarlika produkter att välja mellan.

2012-11-20 @ 19:33:38
Postat av: Anonym

Förresten skitbra blogg, och jag vill gärna höra tipset! :)

2012-11-20 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback