Absolut

Absolut är det olika för alla vilken blöja som man tycker är bäst? Jag skev inte att jag har vetenskapligt bevisat vilken blöja som är bäst jag skrev ett TIPS för helvete! Skiter i att lägga ut det, bättre där finns fler av dessa till mig ;-) i & med dom är så billiga också, ;)

Videoinlägget klydda, varför inte? Får göra ett nytt istället & ladda upp, kanske kommer ikväll, får se! Usch va bitter jag blev nu, hatar kommentarer som är så självklara men ändå ska stöta på mig hela tiden. & det är precis varför jag inte alla kommer överens med många mammor. Den attityden, ÖRK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så borde du varva ner två hekto. Det var absolut inget påhopp. Men det är endast du som väljer hur du vill läsa kommentarerna..

2012-11-20 @ 08:35:41
Postat av: e.

Låt dig inte dras ner av andras svartsjuka på dig! Du är tugg som alltid. Jag satt här spännt och vänta på både videoinlägg samt tips med blöjor. Min sov blir 10 veckor på fredag och som mamma lär man sig något nytt var dag. Alla tips och tricks som handlar om barn är uppskattade, iaf från mig :)

Du är duktig Sara!

2012-11-20 @ 08:58:50
Postat av: Emma

Tycker alltid att tips är bra så skit i sådana kommentarer

2012-11-20 @ 10:43:11
URL: http://Emmagatenstam.devote.se
Postat av: Anonym

hej hej skit i såna komentarer de kanse finns dom som vill ha tips på bra och biliga blöjor...lägg gärna upp de dom kanse passar min bebis..kram

2012-11-20 @ 11:50:28
Postat av: Sah

Men jag vill veta vilken du tänkte tipsa om❤kan
Du inte göra det? E nyfiken, bara för att någon skriver en stötande kommentar betyder det inte att inte andra vill veta eller är nyfikna :))) du e så bra!

2012-11-20 @ 13:04:12
Postat av: Nyfiken läsare

Gillar din blogg väldigt mycket, är bara lite nyfiken på hur många läsare du har :)?

2012-11-20 @ 15:37:57
Postat av: En till nyfiken

Jag är också nyfiken på hur många läsare du har :)

2012-11-22 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback