Hon älskar att bada

Haley älskar att bada märkte vi när vi ploppa ner henne för första gången & eftersom vi haft lite problem på kvällarna att hon ska sova, så passade vi på att prova bada henne för att se om det kanske skulle hjälpa. Mmmmmmmmmmmmm de gillades och efteråt låg hon bara i handduken & tittade på oss. Blev dock lite problem att sova ändå men mindre än föregående natt iallafall. Tror att lilla tjejen har vänt på dygnet lite för på dagarna sover hon hela hela tiden spelar ingen roll vem som bär upp henne eller håller henne. Sen kring 11-12 vaknar hon och då skriker hon konstant! Har börjat ge henne lite napp nu för att jag kan inte över mata henne hon bajsar ner sig hela tiden då & jag kan inte mata så fort hon skriker det funkar inte! Får jag gissa så tror jag att hon har ett enormt sug behov för hon ser ut som
En fågelunge hela tiden på kvällarna hon suger en på nästan, halsen, överallt! Vi ville absolut inte vänja henne vid napp, men tyvärr finns det inget val om man har ett barn med enorma sugbehov! Haha nu ser jag typ framför mig när hon är fyra år & vi ska kasta nappen till tomten. Haha iiih vad har jag nu gett mig in i, ;-)


Kommentarer
Postat av: lullu

Gud vad söt hon är!:)

2012-05-30 @ 13:05:40
URL: http://lullu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback