Förlossningen

Nyfikna på bilder ifrån förlossningen, jag har några där man inte ser så mycket, jag vill ju inte lägga ut mig helt hoppas ni fattar det hehe =) Lite information om själva tid osv.

Jag kom in på ystads BB klockan 00.15 och Haley är född dagen efter klockan 14.03
Hon vägde 2710 gram gick ner till 2500 dagen efter och hon är 49 cm lång.



Här är när vi kom in, jag var slutkörd så jag ser förjävlig ut haha =)







Här har jag öppnat mig tio cm på bilden ovanför & jag har fått min ryggmärgsbedövning, glad tjej nu ska hon ut ! =)



Här har vi henne =)



Stolt pappa håller henne första gången =)



<3

Kommentarer
Postat av: e.

Vad kul att se bilder ifrån förlossningen även fast du är trött och så så är det ett fint minne att ha på bild.



En fråga och tips till mig vad har ni köpt för storlek på kläderna? Som på bilderna här vilken storlek är det på dem? tycker det är svårt...!

2012-05-26 @ 18:50:35
Postat av: fanny

åhhh började gråta när jag såg bilderna :$ så fint!!

2012-05-27 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback