Gästblogg bakom saras rygg!

Jag blir så trött på alla ni mesar där ute, anonyma och allt vad det heter. Ja detta är riktat mot dig, ja just dig som har så mycket onödiga kommentarer på beslut jag och Sara tar i vårt liv. Då ska inte sitta här och säga vad vi ska göra eller inte. Det är inte dit problem, skaffa i såfall egna problem om du tycker det är så roligt. Sara har denna bloggen för att hon tycker först att det är roligt att skriva och rensa tankarna och också få glada och roliga kommentarer på det hon skriver, men hon har inte denna bloggen för att bli ner tryckt eller få kommentarer på hur fan hon kan göra så och så. Gå då in på www.kissies.se som alla andra! Visst jag gjorde mitt livs största misstag förra helgen och jag ångrar mig så obeskrivligt mycket. Sara och jag har diskuterat hur mycket som helst om detta och tagit beslut tillsammans och Sara har gett mig en ny chans vilket jag är väldigt lycklig över! Men hur bra tror du Sara mår över att du kommenterar att det är sjuk beslut hon tagit och sånt, asså detta är en sak vi bearbetar inom familjen så dina åsikter påverkar verkligen inte oss, du får bara Sara på dåligt humör och tycker det är jätte tråkigt att folk ska hålla på att snacka om det hela tiden och påminna hon hela tiden om detta tråkiga som hände. Sara ville ta bort sin blogg men jag lyckades stoppa hon, för jag skulle tyckt att det var väldigt tråkigt! Så till alla ni som läser bloggen, jätte roligt verkligen att ni lägger ner tid och läser och kommenterar massor med positiva saker. Men ni som sitter och kastar bara massa skit ur er. Sluta bara! Skit bara i att läsa bloggen om det är så jobbigt för er att låta bli! Och om ni nu stör er på något så kan ni ringa mig då och ta det med mig. (0734239105) för ingen ska verkligen få trycka ner min familj eller göra dom något illa. Så nu tackar jag för mig och hoppas verkligen folk är så pass mogna och fattar, och vi vill inte ha några kommentarer på detta inlägg. vi vill också ha ett privatliv! Tack! // Filip. O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort mot Sara?

2012-06-15 @ 10:21:51
Postat av: Anna

Ni klarar allt, fortsätt kämpa! :)
Vad var det som hade hänt om man får fråga?

2012-06-17 @ 19:08:20
Postat av: Felicia

Vad är det du har gjort? Och vad har Sara accepterat så att säg? Jag tycker ni verkar klara allt jätte fint. Och oavsett vad som hänt tycker jag ni är starka som tar er vidare.. Jätte fint. :)

2012-06-19 @ 10:52:36
Postat av: Sandra

Be henne sätta lösenord, vi som är positiva o tycker om o läsa Saras blogg kommer ju fråga om lösenordet, de gör ju däremot inte fegisarna :)

2012-06-19 @ 22:25:31
Postat av: Ellen, ung gravid.

det här löser ni! håller verkligen tummarna för er. alla lycka till er :))

2012-06-23 @ 19:22:51
URL: http://hyber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback