Frulle

Hej på er! Nu går det tydligen inte att uppdatera från mobilen längre, BUUUU dom har gjort om blogg.se men jag tror att jag ska kunna luska ut hur det ändå ska kunna fungera, det måste man ju kunna, annars lät dem förslora sjukt många bloggar! Har inte suttit vid datorn på sjukligt länge, därför jag inte uppdaterat alltså!

Lite uppdatering från Haleys tillväxt. Hon väger strax under 3500 kg och är 53 cm lång, igår blev hon en månad gammal min lilla stumpa :) Hon har alltså vuxit på längden och gått upp ganska mycket i vikt =) Åhhhh nu börjar lilla skruttan verkligen bli stor! Hon kan också följa blicken nu, skönt, ser fortfarande lite ballögd ut, men så är det nu i början =)

Familjelivet går riktigt bra just nu! Vi hjälps åt och hinner då med det mesta fast vi har en liten! Jag & Filip har börjat ta hand om varandra mer nu också, man får inte glömma bort varandra, det är lätt hänt nu när mycket av ens tid går åt lillan. Tack för alla era fina kommentarer, underbart att det finns sånna som er som tror på en, och som vill ens bästa. Jag tycker att det är onödigt att gå in på exakt vad som hände ( det filip skrev om ) för det är lite privat. Jag vet att jag inte är speciellt privat av mig annars men hey, lite privat vill man ändå ha det. Vi har i vilket fall löst allting och det är superbra mellan oss igen, bättre än aldrig förr faktiskt! Jag är så lycklig med min lilla familj nu, allt flyter på så jäkla fint! Jag tycker att vi ska köra igång med en frågestund, eller vad säger ni? Någonting ni vill veta eller som ni undrar över? Nu har det ändå gått en månad ju..

Kom igen nu och ställ frågor, men frågar ni om vad som hände mellan mig och filip så kommer jag ändå inte svara. Det är ändå ingenting speciellt, alltså ingen stor sak alls, bara lite bråk och skit ni vet =) Jag ska försöka hinna med att svara ikväll =)

Nu blir det chill med Amanda & Rebecca, efter våran goda frulle :) PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Frågor:
Hur är det att vara mamma som 20åring?
Hur ser ett vanligt dygn ut för dig just nu?
Vad är jobbigast med att ha småbarn och vad är det bästa, tycker du? :)
Jag läste att ni var på Ikea för ett tag sedan, hur är det att ta med Haley på "utflykter" från hemmet, känner ni er begränsade eller funkar det bra att ta med henne i barnvagnen när ni ska iväg på saker?
Hur har din katt reagerat på Haley? Husdjur kan ju bli väldigt avundsjuka eller beskyddande när matte får en liten bebbe

2012-06-20 @ 14:40:03
Postat av: Linnea

Hej Sara!
Frågor:
Hur är det att vara mamma som 20åring?
Hur ser ett vanligt dygn ut för dig just nu?
Vad är jobbigast med att ha småbarn och vad är det bästa, tycker du? :)
Jag läste att ni var på Ikea för ett tag sedan, hur är det att ta med Haley på "utflykter" från hemmet, känner ni er begränsade eller funkar det bra att ta med henne i barnvagnen när ni ska iväg på saker?
Hur har din katt reagerat på Haley? Husdjur kan ju bli väldigt avundsjuka eller beskyddande när matte får en liten bebbe.
Är det som du föreställt dig, att ha barn? Eller vad är den största skillnaden?
Jag tycker du är så duktig med allt :) du verkar ha en underbar personlighet och vara så snäll. :)
kram!

2012-06-20 @ 15:21:13
Postat av: Anonym

Jätteroligt att allting har löst sig! :)

2012-06-20 @ 23:16:16
Postat av: Anna

Grattis till en väldigt söt flicka! :)
Du berättade förr att du gått upp mycket i vikt under graviditeten och att du gärna ville behålla några kilon. Har du fått behålla något nu eller har du gått ner allt?
Har du fortfarande ont efter förlossningen eller har allt "läkt"?

2012-06-21 @ 01:23:07
Postat av: Elise

Jag saknar dina uppdateringar! Har aldrig läst en så öppen och intressant blogg. Alla andra bloggar man läser vet man att så perfekt kan det inte vara. Medan ditt liv känns perfekt för du vågar prata om det ingen annan vill prata om. Tyvärr är det många som förstör och är avundsjuka. Men hoppas du är så pass stark att du skiter i dom och fortsätter. Är nybliven mamma själv och kan känna igen mig i många saker så man känner att man inte är ensam. Du förstår inte vilken stöttepelare du är för många nyblivna som inte vågar prata med andra men kan känna igen sig i dig! Hoppas du kommer börja blogga mer igen. Man blir så ledsen när man går in på din blogg och inget inlägg idag heller :( Ha det bra och hälsa hela din underbara familj från mig! Kram

2012-06-24 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback