Du, lilla sparvöga

Åh, jag är verkligen på så mycket bättre humör just nu. Känner hur allt bara sprudlar, och all kärlek & lycka runt omkring mig gör mig så stark! Mitt barn, jag kan inte beskriva med ord hur jäkla mycket hon betyder för mig. Lilla Haley, hon ser ut som.. Jag kan inte förklara, hon är så vacker, vaken som sovande. Jag är så stolt mamma till denna lilla prinsessan! Varenda människa som kommer fram på Ica, på gågatan, i stan, överallt, berättar hur fin hon är och det gör mig så stolt! Hur kunde vi få ett sånt vackert barn? Det är otroligt! Min fina sessa mamma & pappa kommer alltid finnas för dig vi är världens stoltaste föräldrar till världens finaste barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback