BVC

Idag blir det besök på BVC. Minns att jag glömde uppdatera förra besökte hur det gick! Hon hade gått upp va ett halvt kilo på två veckor, förra gången vägde Haley 3010 gram. Hon ligger väldigt långt under normalkurvan men hennes egen kurva stiger och det är det viktigaste. Får se vad hon gått upp idag då, hon har verkligen blivit större och tyngre på en vecka det är stor skillnad! Jag känner det faktiskt tydligt när jag ammar henne. I början var hon mycket lättare att ha på armen i en halvtimme men nu är det tyngre och en kudde under armen vid amning är nästan ett måste nu för tiden. Hihi tänk på dom som ammar sina barn tills dom
Är typ ett år, sjukt, DET måste vara tungt om något! Nej, nu ska vi somna om. Har förvisso sovit sen åtta igår typ! Behövde absolut sova ut och det ska jag fortsätta med nu, hoppas bara att lillan sover vidare när jag flyttar henne från mitt bröst. Hon älskar att ligga där och sova, hon vill speciellt ha huvudet på sen sidan där mitt hjärta slår, tror hon tycker att det är mysigt Att lyssna.

Ni får två bilder från nu, lite mörka
& suddiga men klockan är bara 6 på morgonen så det är ju inte helt ljust! Jag ska försöka komma ihåg att uppdatera efter besöket på BVC då, ska vara dör kring ett tiden. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det slut mellan dig och Filip? :(

2012-06-12 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback