Mjjjjaaaaauuuu

Ätit på jensens, öppnat 1 advent klappar, Haley fick en pulka en pip mugg en stor tallrik i lundmyr serien ni vet den jag älskar? & en djup tallrik i lundmyr! Handlade med mina kuponger på kappahl, ännu en julklapp till tussan, så nu får det vara klart till henne tror jag, haha! Handlat soffa, ja herre Gud vi har hunnit med massor denna söndagen! Soffan står där hemma i hallen/ vardagsrummet, & när vi kommer hem ska vi packa upp det stora heletet! Haha! Haley sover som en klubbad säl!

Naw Rebecca skulle vara snäll på jensens och ge lillan en penna och ritblock så hon fick kladda med det medans vi skulle äta, fast pennan var i olika färger & gick att ta isär så Jon stoppa den självklart i munnen, & delarna flög omkring. Mamma Sara fick panik samtidigt som pappa Filip också fick panik så vi båda kastade oss mot henne för att få bort delarna från munnen så hon inte skulle sätta i halsen. Lillan var inte riktigt lika glad, hon blev rädd när båda började pilla i munnen med panik på henne så hon gallskrek! De va inte några sekunder heller, de va GALLSKRIK, LÖNGE! Efter en lång stund med snutte & napp somnade hon hos mig så jag fick käka med en hand. Haha tänk så fel det kan bli, fast det var ju vårat fel, skulle inte ha fått sån panik! Men men, usch jag har ju sån sjuk ångest för saker hon kan sätta i halsen!

Hur har eran dag varit?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback