Uhhhhhh

Alltså, jag brukar för det mesta snacka för mycket om mitt privatliv, ska hålla detta lite mer utan detaljer, lovar!

Min tarmrensning går bra, tabletterna fungerar mer än väl, behöver jag säga mer? Jag har sprungit ut & in på toan hela dagen & stort tack till Elin & amanda som hjälpt mig med Haley under tiden, herre Gud! Det hemska med att göra en sånhär sak är att det går så fort och är så intensivt när det väl kommer så finns det lixom ingen återvändo! Man måste bokstavligen talat kuuuuuta till toaletten! Aja, har tagit ytterligare två tabletter precis & nu får jag hoppas att inte natten blir lika dryg som dagen! Har inte ätit middag sen igår, idag har jag endast ätit 4 skivor ljust bröd, jag är UTSVULTEN! & svimfärdig!

Nej, imorgon gäller det, då ska vi kolla på de satans stenarna så får vi se hur det kommer att gå. Operation eller fortsätta denna utinvägsinfektuons liknande känsla som jag nu upplevt i över en månad? Aja!

Någon av er som gjort en sånhär rensning? Haha galet ju! Trodde inte riktigt att det fanns saker som verkligen fungerade såhär bra, jag är förvånad, men tummen upp! Nästa gång man är förstoppad ( var det en gång när jag var gravid) så vet jag vad jag ska köpa!! Toilax! Imorgon är sista.. En sak man kör upp i rumpan med typ "salva" i som ska verka på fyra minuter, spännande! Haha <3 sov gött på er finisar!


Kommentarer
Postat av: Frida

ska ni ha flera barn? :D

2012-08-30 @ 08:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback