Jag fick bort allt

Yes! Dagen gick åt till att vara hos mamma ett tag, sedan hem och städa, fick hjälp av fille :) vi skrubbade, överallt dammsög våttorkade oh ja, lukten är borta, det luktar gött igen, inte kräftor!

Lillan har just fått sin nattamat, hon sover igen, & jag ska väl passa på att sova då jag också kanske? Åh, imorgon börjar min rensning av tarmarna. Ska ju tillbaka till röntken på torsdag och nu redan ska jag börja äta speciella saker & jag ska ta tabletter så detta sköljs ur direkt! Det är säkert en dunder-bra kur för människor som vill gå mer i vikt, men jag vill absolut inte det & har sjuklig ångest för jag VET att jag kommer göra det :( 3 dagar före, alltså imorgon börjar det, ingen stekt mat, fet mat, frukt, grönsaker, potatis, mjölk, linser, osv osv. 2 dagar innan, samma sak! En dag innan, samma sak PLUS INGEN MIDDAG. Frukost, kaffe eller tee, lunch, någon skiva vitt bröd plus två tabletter! Ska där hålla mig vid en toalett den dagen står det! kvällsmat, vitt bröd igen och klar dryck, vatten eller saft! Och besöksdagen ingen frukost, och jag ska rönkas 09.45! En tablett en timme innan avfärd.

Ja, det är svårt när jag inte får äta stekt mat eller potatis eller grönsaker?! Någon söt människa som vill tipsa mig om någon rätt utan detta? Och helst inte soppa, vill slippa gå ner i vikt! Det är skitsvårt, verkligen! Och sen har jag en fråga till! Är svamp en grönsak? För annars skulle man kunna göra gryta med grytbitar, svamp osv? Aja, får se! God natt i allafall, jag håller mig iallafall hemma så det inte händer en olycka dessa dagarna ;) PUSS!<3



Kommentarer
Postat av: Annie

Kanske pasta med någon pastasås man kan koka?

2012-08-27 @ 07:38:03
URL: http://hemmahosannie.blogg.se
Postat av: Sara

Flygande Jacob ?

2012-08-27 @ 17:40:09
URL: http://httSaraSarapatricia.blogg.se
Postat av: Lina

Hej! Tänkte bara fråga lite nyfiken som jag är varför du ska göra en tarmrensning? Sen förstår jag lite hur du känner. Jag har själv en kronisk inflammation i tarmen och får därför utesluta det mesta av maten dagligen. Så var ialf glad att det bara är för några dagar :) Kram

2012-08-27 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback