En fråga till er

Min dotter blev igår tre månader gammal, Gud vad tiden springer iväg! Men, har en Fråga till er läsare.

Först sov Haley i insats mellan oss i vår säng, när hon blev ca en månad kändes det tryggt att lägga henne i sin egen säng, fast den stod bredvid vår säng på min sida så jag lätt kunde amma och plocka upp henne. Nu, idag, flyttade jag in hennes säng i sitt eget rum, & tänkte låta henne sova där ensam eftersom hon numera ändå sover hela nätter för det mesta. Vad tycker ni om det? För tidigt? För sent? Har ju en dån baby call med kamera i, kan både se henne och höra henne ifall jag skulle känna oro.

Känns faktiskt konstigt, som en stor sak faktiskt. Hur hade ni gjort med era barn om ni haft några/har några?


Kommentarer
Postat av: Fanny

jättesvårt att veta när man inte själv har barn !! men då ni bor i lägenhet så är det nog ingen större fara, inte precis så att ni ligger där nere och hon där uppe...
sen är det ju inte värre än att flytta tillbaka henne till er om det inte skulle funka. men jag hade nog gjort som dig! :D

2012-08-23 @ 16:47:10
Postat av: Rebecca

Du har svaret på frågan själv :) Enbart du kan veta när det är dags för henne att sova i sitt rum! Och imed du tagit in hennes säng där så är det dags :) Min kille är 3.5 mån och så fort vi får pengar ska vi måla om hans rum och flytta ut utanför rummet i svårt sovrum så jag tycker inte det är för tidigt. Bara bra dom lär sig, du går ju ändå in till henne direkt när du hör henne skrika :) Det är det viktigaste tycker jag så hon inte känner sig övergiven! :)

2012-08-23 @ 20:05:19
Postat av: nadia

gör som du själv känner.. Min dotter på 8 månader sover i samma rum som mig och jag har inga planer på att lägga henne i ett eget rum på ett bra tag.. kanske när hon är 2 år får hon flytta till eget rum :)

2012-08-27 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback