Det gick bra

Det gick bra att ta vaccinet, dock fanns inte sköterskor så det fick att ta sprutorna samtidigt så det fick bli två onda stick :-( första va okej, andra gallskrek hon :( min lilla älskade pärla, hon va sååå ledsen, men det blev bra när hon kom till mamma igen <3

Efter det sov hon jätte jätte mycket, så jag trodde att det blev noll biverkningar sen sen nu har det blivit lite jobbigt för henne :-( hon är varm som en kabin och hon gråter & gråter & sträcker på sina små ben:-( stackare, men hon får mycket kärlek så hoppas vi det ska gå över! <3 hon äter iallafall super bra & det är ju toppen!

Just nu sitter lillan med fingrarna i munnen och tittar ut i storarummet. Hon har fastnat med blicken hehe och hon är inte ledsen, TOPPEN, tänker inte störa henne där nu. Ska låta klockan gå och bada & sedan smörja in henne så hon blir riktigt trött! Innan det ska vi hinna med en matning till och sen blir det sov dags för henne!<3

Uppdateringar om hur lång osv är idag: 61,5 cm lång och hon väger 5007 gram :) duktiga tjejen :) sköterskan sa att hon trodde hon skulle bli en lång & smal tjej som sin mamma, haha no Shit! Hon är skiiiit lång för sin lilla vikt haha, lilla smalis :)

Hoppas natten blir okej nu också, förberett mig på en jobbig natt men det gör inget:) usch, jag fick hemmifrån kl 9 idag & kom hem klockan fyra! Vi har varit ute & gått i 7 TIMMAR! Gud alltså, men det behövdes frisk luft! Lilla Cec & Anton var också med, finisar! Haha världens gladaste lilla pojke Anton alltså!

Nej, nu ska jag packa in paket & kela med lillan :) puuuusss

Lillan idag påväg till BVC <3


Kommentarer
Postat av: cec nilsson

Tacktack underbara människa för idag! Känns sp bra & undebart att vara med dig! ska bli kul att låta vpra barn växa upp tillsammans ! Fina Haley:) <3

2012-08-21 @ 22:14:34
URL: http://cecnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback