Det går bra nu :)

Lillan somna halv tio, sov tills kl 5. Har matat & bytat på henne & lagt henne i sin säng igen. Hon sover, yeah! I sitt eget rum ensam & allt! Haha detta är nog ett stötte steg för mig än för henne känns det som, lilla pluttan, <3

Imorgon inviger jag storlek 62. Det är tråkigt, precis som med mig när jag va liten, jag va så lång, & smal att kläderna är alldeles förstora fast de passar i längden! Bubunääääää! Aja, får hitta något sätt så hennes ungdom blir simplare, får bli en mamma-fixare helt enkelt, sy & skapa själv :D är ju trots allt sömmerska "haha" som min gymnasieutbildning säger! Aja, nog om det. Sov gott? Ja nu ska jag decka hon borde sova djupt nu!

Från det ena till det andra, katten tror hon har ensamrätt på mig i sovrummet nu! Om Filip kommer nära så ajjjjababja då blir hon lack. Hon ligger här bredvid & spinner som en hel motorbåt, och drar sig och slår sitt huvud mot mig, känns inte så lockande dock för hon har nyss varit på sin låda "katt toalett" med ett finare ord OCH HON STINKER! Bajs, kiss, allt, ööööee! Så nu vänder jag mig Mot Filip och kras med hans manliga doft & namnar tills lillan vaknar! Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback