Valborg

Gud vad alla firar Valborg? Jag trodde absolut inte att det var så populärt? Vad tusan har jag gjort denna dagen alla andra år lixom? Inte ett skit tror jag!

Ett jäkla tjat om mig katt tycker ni säkert, men ja, för er som kanske undrar så har hon kommit hem igen nu. Hon är väldigt trött och vinglig, har en tratt som ska sitta där i tio dagar tills hon har läkt helt och den tar ett tag att vänja sig vid. Lilla snuttan kissade ner sig när hon vaknade, men nu har hon varit på toa, hon är förvånansvärt duktig! Tur att jag går hemma nu måste jag ha uppsikt över henne så hon inte kväver sig eller något, ( jag hatar tratten ser så hemskt ut ) det ger mig verkligen panik!

Tror vi kan sticka hemifrån en timme och se någon eld iallafall, det är ju trots allt Valborg! Aja, jag ska ta en sov-stund nu innan Filip slutar jobba sen ska jag göra lax i ugn tänkte jag! Vet INTEA HUR MAN GÖR har aldrig gjort det men får väl hitta något på internet kanske <3 ha en underbar dag idag, hoppas ni får det trevligt & tänk nu på drickandet, för tusan det är inte värt det!!!! Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

In i ugnen i ca 15 minuter på 200 grader. :)

2012-05-01 @ 00:46:01
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback