V 37 invigs idag

God morgon mina fina läsare & tack för alla frågor till frågestunden igår som Filip svarade på :)

Idag invigs vecka 37 & nu börjar det absolut närma sig med stormsteg! Eftersom jag brukar skriva lite om varje vecka så borde jag nog göra det här också, haha! Jag tycker denna veckan har gått riktigt långsamt, men jag tror att det har haft med smärtor att göra! Min rygg har varit bråkig & jag har haft väldigt svårt att göra något för jag inte orkat stå! Nu börjar det bli lite bättre faktiskt, får hoppas att denna veckan kommer gå lite fortare än den förra!

Tänkte göra lite mer saker istället för att bara sitta hemma & uggla, ska försöka iallafall. Dagarna tar lååångt tid om man bara sitter hemma, jag måste röra på mig och planera lite mer känner jag! Idag var det ju självklart dåligt väder, VARFÖR INTE lixom. Jag hade tänkt mig att sticka ner och handla present till mamma, men det känns inte så lockande i detta väder! Men kanske jag gör det ändå, lite regn skadar väl inte, det är ganska mysigt om man tar på sig ordentligt! Ja, nu blir det faktiskt frukost för min del, jag är hungrig & måste berätta att detta är dagen jag sovit som längst i karriären som "mammaledig" haha! Klockan elva, helt chockad! Men skönt! Jag uppdaterar senare! 28 dagar kvar nu, 28 små, snabba underbara, fantastiska dagar!

Puss från mammasara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback