scones

Ja, min kära sambo fick mig till att baka lite scones såhär halv elva på kvällen. Visst, det är ju ändå Big Brother, brukar inte glo på dem bara lyssna typ, så jag stod i köket och fixade sålänge =) Nu är dem i ugnen & Filip har dukat fram & ger mig kommentaren -"det är ändå bra att du lär dig sånthär Sara för att barn älskar att äta scones till frukost" HAHA jo, det gör dom säkert, men jag hatar faktiskt att baka. Inte för att det är speciellt jobbigt, men det är kletigt, och det är extremt jobbigt när det blir fel, som det alltid blir när jag ska baka, därför skiter jag hellre i det bara. Får se hur dessa blir idag då, kanske slänger in en bild på mina mästerverk sen när dem är färdiga.

Dagen har inte varit så rolig för övrigt. Varit och ätit och storhandlat med älsklingen idag, känns underbart när kyl & frys är uppfyllt med massa gott, bara att plocka och välja nu när man går hemma :) haha! Köpt enmassa blöjor och massa oljor till bebisen, shampoo och krämer till röd rumpa osv. Nu är vi helt färdiga FÖRUTOM en jäkla liten borste, hittar det inte någonstans, eller jo, men dom ser inte sköna ut. Måste sticka ner till apoteket eller någonting och se ifall dem har någon som ser mer skonsam ut :)

För övrigt så löper min katt, det går mig verkligen på nerverna! Visst är det mysigt, för hon är allmänt mysig och tänd i mig typ, HAHA hon gnider sig och pussar mig och gör allt för att få min uppmärksamhet med dethär eviga SKRIKET det gör mig helt galen. Människor som inte haft en löpande katt hemma, jag vet att det låter knäppt, det låter inte så farligt, men helt allvarligt talat så låter det som hon lider något fruktanvärt och hon galer och galer och galer, typ ylar! Ska ringa ner till citykliniken imorgon och boka tid till en steralicering så snabbt som möjligt så att hon slipper denhär skiten! Jag tycker så synd om min lilla sockertuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback