Rensa bland Kläder

Jag har nu rensat upp bland Haleys bodys, bara för att se hur många det blivit nu tillslut. Tänkte ta en sak i taget, body, byxor, klänningar osv, sen får ni bilder.

Många har ju klagat på hur mycket kläder vi handlat till vårt barn redan, men jag ser det inte så. Jag har ju inte köpt allt i samma storlek och jag har samlat på mig under dessa gravida månader lite i taget. Har lagt i tre olika högar, storlek 50, 56 & 62. Högarna blev ganska lika och det blev jag glad över, det är lätt att falla för det allra minsta, alltså 50, men nu ser jag att jag faktiskt varit ganska duktig men att dela det lika :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

ääh jag tycker du är duktig , hon behöver allt nya saker ..<3

2012-04-30 @ 04:46:58
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback