Lite fakta om oss, japp ska bli!

Lite fakta om oss ville ni ha, visst ska ni få det. Som ni nog vet så är jag tjugo år & jag bor i Svedala. Gick utbildning textil & design i Malmö på fransuells gymnasium & blev sedan direkt efter studenten arbetsledare på mc donalds i Svedala.

Filip fyller 21 i juli, alltså ett år äldre än mig, jobbar för Svedala Cargo, ett åkeri som hans pappa äger och nu också för TNT. Nej, han är ingen "lastbilschaufför" han kör mindre lastbil & lämnar paket i Malmö & så :)

Vi träffades för snart två år sedan & föll för varandra direkt. Ska man förklara vårt förhållande så är det inte så svårt " det har gått fort fram " säger många, men vi är så båda två & varenda steg vi har tagit tillsammans har känns rätt & vi ångrar inte att vi INTE väntade. Förlovade, flyttat ihop, lever tillsammans med vår katt chili som är 7 månader gammal och väntar vårt första barn, det är underbart, fantastiskt.

Filip & jag kompletterar nog varandra väldigt bra. Han är en trygg man som har koll på allt medan jag är lite mer naiv, fast vi båda är väldigt spontana & sociala :) Filips föräldrar bor också här i Svedala, inte skilda. Han har två systrar en hel, tilda 11 år och en halv natta på 24 tror jag det är.

Jag har 5 syskon, 4 bröder och en lillasyster. Mamma bor i Svedala med sin sambo pappa bor i Höllviken med sin sambo, vi har lite mindre kontakt med våran pappa, mamma träffar vi väldigt ofta. Nej, det var väl det mesta? Några frågor eller mer ni vill veta?:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback