Jag fick låna en ängel

Just nu ligger jag vaken i sängen, lyssnat på strålarna ifrån duschen när älskling skulle duscha. Jag ska snart gå upp, måste sätta lite fart för jag ska till stan idag med älskling och kolla på present till tilda, sen måste vi köpa ny kattlåda & så till kisen :)

Vad händer hos er idag en lördag som denna? Tråkigt väder, det kan nog de flesta hålla med om, alltid tråkigt väder på helgerna typ, drygt som fan, det är ju då man vill klä upp sig och då man vill fixa sig!:-(

Nej, nu får jag också gå upp, duka fram lite frukost kanske & börja göra mig i ordning! Hoppas ni får en trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Sara! Detta är lite roligt, men det känns som att jag känner dig bara för att jag följt din blogg så länge nu. :-) tänkte bara säga att jag tycker att du skriver väldigt bra! Och det är så spännande att följa din blogg, lycka till med allt nu!!!

Kram

2012-04-28 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback