En resa på 100 mil startar med ett steg

Hejsan mina fina läsare, välkomna till en ny blogg, fast självklart är det fortfarande jag som skriver ju! Designen är inte färdig, den ska finslipas & det kommer så småningom komma upp bilder på oss på framsidan så att inte bloggen blir så opersonlig. Självklart tänker jag fortsätta med att skriva om vardagen, hur allt går & som ni vet som följer bloggen så kommer Haley snart ut till den stora världen, & då börjar det stora livet för oss här hemma, på riktigt. Idag är det exakt en månad kvar tills våran dotter är beräknad. 30 dagar kvar alltså! Det börjar bli väldigt spännande, och jag börjar bli otroligt nervös nu faktiskt.

Hoppas som sagt att ni vill följa denna blogg lika flitigt som ni har följt min andra, & kommentera gärna massa frågor och funderingar som ni själv kanske har. Finns det någon som läser som kanske själv är ung, men som verkligen känner sig redo för ett barn? Det kanske finns någon av er läsare som behöver råd eller tips på hur en graviditet är, vad man bör tänka på, eller hur det känns bara? Ni som följt mig ett tag vet att detta är ett ställe där jag inte bara skriver mina tankar och funderingar, men också där jag försöker svara på alla era frågor ( som jag kan vill säga ) och jag försöker alltid vara så ärlig som möjligt. Vi ska ha minst lika kul här ellerhur?

Puss från mammasara.



Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag är 18 år och längtar väldigt mycket efter att bli gravid. Jag har pojkvän sen ett och ett halvt år sen tillbaka och vi är båda sugna på en liten bebis. Vi älskar varandra och litar på varandra och känner oss redo. Men det är så många tankar och funderingar kring allt. Hur klarade ni av det? Hur bestämde ni er för att bli föräldrar?

Kram

2012-04-23 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback