Efter regn kommer solsken

God dag mina fina läsare! Fint väder, solen skiner & det har varit en skön natt för min del! Har kunnat sova ut, till och med så jag missade min väns besök hos BM idag, dumma mig, men det fixade sig tillslut :-) jag & Cec var på Ica ett tag, efter det skulle vi in i barnbutiken i Svedala som hade 40% på alla barnkläder. Det blev en Lasse Åberg klänning för min del, de försökte späcka på mig mer men nej, det får räcka med kläder nu känner jag faktiskt!

Mysiga Cec ska få På onsdag om dom räknat rätt, spännande, hon är så stor och fin nu! Jag har pussat på Anton idag nu innan magen försvinner :-( hihi! Nu sitter jag hemma hos Felicia med Elin och gör lite naglar, trevligt, det blir pizza sen när mannen slutat jobba, man får skämma bort sig när det är fredag & lönen har kommit. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback