Du är starkare än jag

Många som känner mig, eller som läser min blogg flitigt vet säkert att jag älskar min lilla katt chili väldigt mycket, hon är som ett barn för oss här hemma! Idag ska hon bli opererad så hon slipper löpa mer, & jag är verkligen sååå nervös! Jag kan inte sova & jag kan inte riktigt koncentrera mig för jag tycker helt synd om henne. Jag mår faktiskt fruktansvärt dåligt på grund av detta fast det inte ens är en stor sak egentligen. Aja, vi ska iallafall lämna henne om någon timme sen går operationen på någon timme så ska hon hämtas hem igen & ligga under uppsikt. Jag ska inte släppa blicken ur min lilla sötnos & ska kela med henne så mycket hon vill, ja, om hon nu vill det vill säga! Därför, blir det nog inget majbål för våran del idag, det blir uppmärksamhet till sjuklingen här hemma istället!


Nu har jag försökt att somna om i snart två timmar och det är inte ens lönt att försöka mer.. Jag har en huvudvärk som sitter i sen igår som trycker på något fruktansvärt trots att jag tagit en tablett igår ( vilket jag ALDRIG annars gör, brukar sova bort sånt är nojjig med tabletter ) men jag ville verkligen inte ha huvudverk IDAG när allt detta skulle hända :/ aja, nu är det så, bara att acceptera helt enkelt! Får gå upp nu snart & börja göra lite frukost till min lilla sambo kanske? Jo, får nog bli så! :-)

Föresten, idag är det 23 dagar kvar tills beräknad förlossning, spännande va? Hihi!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback