Det blev en match på golvet för min del

Ja, som överskriften säger. Haha, jag & Felicia hade chillkväll hemma hos mig idag, & eftersom jag varit på väla i Helsingborg hela dagen och köpt gips till magen blev vi sugna på att prova! Jodå, av med kläderna och viras in i plast först, & sedan var set bara att börja gipsa in hela min mage & bröst. Fantastiskt, Haley sparkade som aldrig förr ( det var väldigt kallt på magen ) men det gick bra ändå!

Den blev fin men ska torka ett dygn så bilder på set färdiga resultatet får ni när den torkat :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa hur den blev nu efteråt när det gått några månader? Alltså gipset du la på magen :D

2012-09-12 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback